15 november 2015

Bedårande valpar till salu!


Nu är de så äntligen förevigade!
Fem små knyten, men massa energi i de små benen!
Ljuvliga, sockersöta och jag önskade att jag kunde ta med dem hem hela högen...


Fyra hanar och en tik söker nu nya familjer.
I dag är de fyra veckor gamla och jag har ännu fyra veckor på mig att mysa med dem, innan de flyttar "hemifrån"










De tar på krafterna att vara fotomodell...


Vi fick pausa för lite mellanmål...






Cockerpoo sötnos!




Visst smälter man?

Nu söker de som sagt nya hem, om ni är intresserade av en ny liten vän, så hittar ni annonsen här
Det är min svärmor som säljer dem och bättre start i sitt hundliv kan man inte få...

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Vilka sötnosar! Särskilt sött med nosen häften svart och hälften skär.
    Man smälter! Hoppas de hittar fina kärleksfulla hem.
    Må så gott!
    Annika

    SvaraRadera