14 januari 2015

Skönhetsnytt!


Så glad man kan bli att få öppna vackra paket, med frasiga papper
REN lycka!



Häromdagen beställde jag hem mina skönhetsfavoriter då Skincity hade erbjudande på Clarins.

I vanliga fall brukar jag passa på att handla dessa godbitar då jag eller maken flyger.
Jag har kommit underfund med att Kastrups flygplats har absolut bäst priser (nu har jag ju dock inte varit på alla flygplatser häromkring, långt ifrån, men av de jag scannat av, står sig Kastrup absolut bäst)

Så när det nu började sina i flaskor och burkar och ingen resa var bokad på långa vägar, testade jag att handla favoriter på nätet istället.

Snabbt, enkelt och det känns ju som julafton att packa upp sin beställning.




Jag använder mig utav Clarins produkter och tycker de är sagolikt bra.
Man känner sig riktigt ren på djupet med rengöringen och ansiktsvattnet. Sedan jag började med dessa produkter har min hy blivit så mycket bättre. Om det beror på att min hud ändrat karaktär med åldern, eller  om det är Clarins, som gjort min hud bättre, det vet jag inte riktigt. Men nöjd är jag iallafall. 

Krämen, Beauty Flash Balm "tightar" effektivt upp, vilket kan behövas så här på andra sidan 40 strecket...

Lipglossen luktar svagt av vanilj och sitter bra, utan att kladda.
Jag brukar använda Clarins nr 4, men denna gång ska jag testa deras nr 3, som går lite mer åt den beiga hållet.


En fin kasse följde med paketet, liksom lite varuprover från bla Dermalogica.

Nu kanske någon tror att detta inlägg är sponsrat på något sätt, men icke. Jag har beställt och betalat som alla andra. Men om jag är nöjd med något så delar jag gärna med mig utav det här på bloggen.

Jag kan varmt rekommendera Clarins, men även min nyfunna skönhetsvän Skincity. Ett tips kan vara att prenumera på deras nyhetsbrev, då får man mail om speciella erbjudanden etc.

Nu ska jag iväg och fixa till mina naglar, så att jag kan vara riktigt fin inför den stundande helgen!
Det vankas tjejhelg i storstan, berättar mer i morgon!

Kram Maria


Ps. Jag såg att Skincity fortfarande lämnade 20% rabatt på alla Clarins produkter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar