21 oktober 2014

Jul i webshopen


Kameran har gått varm de senaste dagarna, allt för att få till en julig känsla och stämning.
Jag tänder ljus, sätter på bästa julmusiken och funderar allvarligt på att sticka iväg och fixa pepparkakor och glögg.

För känslan är svårframkallad, trots att jag omges av det vackraste julpyntet jag kan tänka mig.

I år ska jag nämligen försöka vara ute i god tid med bilderna. Ni är flera som har börjat få upp ögonen för julpyntet och varje dag avgår små julpaket härifrån Lilla Villa Vita, så roligt!


Den lilla rumsgranen har jag faktiskt fått att överleva hela året. Den har fått stå i pergolan och tåligare växt har jag nog sällan skådat. Ingen vattning, bara regndroppar och det är ju fantastiskt, speciellt med tanke på den fina sommaren vi hade.

Så om ni ska investera i en julväxt i år, kan jag verkligen tipsa om denna lilla gran.



En liten porslinsmistel, så vacker och stilren


Etiketter till glöggflaskan, paketen eller varför inte skriva små placeringskort med vackert band runt servetten?

Julfixet finns nu i min webshop, här

En liten kik på det som komma ska...



Nu ska jag gå ut och räfsa ihop lite vackra höstlov och njuta av den vackra tid vi faktiskt lever i just nu. Regnet har slutat strila och solen tittar fram bakom träden, det blir en fin dag idag!



Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar