15 oktober 2014

Hus uthyres!


Ni minns kanske mina tidigare inlägg från i våras, när jag skrev om Linda och Galleri Palla?

Detta sagolika hus, alldeles intill Vramsån, där vi fixade en storsuccé under årets konstrunda, är nu till uthyrning.


Linda och hennes man har hyrt huset och nu ska de vidare på nya bostadsäventyr.

Nu har du chansen att flytta in här!





Med maffig takhöjd och stilrent renoverat, är det bara att flytta rakt in i värsta drömboendet.
















Trädgårdsutsmyckning när den är som bäst...



I den gamla Sågmöllan firade vi påsken 2014.
En konstrunda med fler besökare än vad vi kunnat drömma om.
Det är allt med lite sorg att de inte ska bo kvar. 
Jag hade gärna återkommit hit nästa påsk.


Hmm, jag blev lite sugen...


Vill du flytta in?

Kontakta gärna Linda Palla på

livinglinda@hotmail.com




Veckans bostadstips från mig!

Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar