5 september 2014

I lusthuset


Höstfärgerna smyger sig in även i lusthuset.
Ett härligt litet hus, som vi försöker använda så ofta det bara går.
Med alla fönster känns det nästan som att sitta ute.


Marmorbricka och ljuslykta från min butik.
Marmorbrickorna tog slut på ett litet kick. Men det kommer nya i slutet av månaden.
Det går bra att förbeställa dem i webshopen, så skickar jag dem direkt när de har kommit.




Kuddfodral i höstiga toner från Chhatwal & Jonsson
Lilla Villa Vita



En Iris light har fått flytta även hos mig. Denna har helvita bollar och jag är så nöjd med den, har ett så mysigt sken. Funderar på att hänga några uppe i bjälkarna på lusthuset, men tillsvidare testar jag här på hyllan!

Hoppas din fredag blir fin!

Stor kram Maria



1 kommentar:

  1. Å himmel så fint! Ett lusthus/orangeri står på min önskelista... Såå mysigt att kunna förlänga säsongen på.
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera