26 september 2014

Fredagsfrukost


Bordet är dukat till frukost.

Jag njuter av en stund bara för mig själv. Jag älskar att äta frukost, bästa stunden på dagen.
God mat och en tidning på det, så börjar jag dagen bäst.




Bordstablett och mugg, Tine K Home, Lilla Villa Vita
Yoghurtskål, House doctor, Lilla Villa Vita
Termos, Bernadotte, Cervera
Vattenflaska House doctor



I går flyttade jag ut ur visningslägenheten och jag drömde ju om att soffan skulle få följa med mig hem. Jag är ju så förtjust i beiga Howardsoffor. Nu blev det dock inte så...
Men väl en stol!

Älskar den stoppade ryggen med sina vackra knappar, likväl som baksidan på ryggen med dekorativa nitar.

Den passar perfekt här hemma, ska bara fundera ut och försöka övertala maken om att vi behöver flera runt matbordet.

Stolen heter Tuva och du hittar den hos Trendrum, här




Mattan kommer från Artwood och finns i min lilla butik, här


Önskar er en härlig fredag!

Nu måste jag ila, jag väntar finbesök i lusthuset, en inredarkollega ska komma hit med en kund och kika på kuddar till deras projekt, ska bli så kul!


Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Kunglig stol :) Jättefin!! Gillar det beiga mot det vita du har hemma. Fin kombo.
    Kram Josefin och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ohhhh en riktig villha stol, så klassisk och vacker, tidlös, jättefin helt enkelt!!! Och mattan.....nu måste jag in på din webb butik bums och kika runt :-) Kraaaam P

    SvaraRadera