9 januari 2014

I en liten hörna






Ja, efter mitt inlägg i går fick det bli en liten makeover i en hörna av huset.

Tavlan fick ny plats ovanför det antika lilla bordet, som hängt med sedan min allra första lägenhet.
Har många gånger varit på väg att måla bordet i allehanda färger, men då det var en present, har jag liksom dragit mig för det. Och idag är jag så glad för att det har fått behålla sin originalfärg.

Pallen fick flytta in från hallen och kuddarna kom från soffan.

En kopp kaffe och lite bläddrande i ett magasin, så var jag nöjd!

Så dagens tips så här i julens sluttamp, blir att flytta runt på dina saker. Byt plats på lampor, tavlor och detaljer. Vips har vi förnyat oss!


Stor kram Maria

1 kommentar:

  1. God fortsättning och tack för en fin blogg! Roligt också med ett inlägg om löpning då och då. Själv åker jag helst längdskidor, men i brist på snö försöker jag komma igång med löpning. -Jobbigare än man kan tro! Hur började du?

    SvaraRadera