19 augusti 2013

Klocktime

 Bild: Svensson i Lammhult


I morse ställdes klockan tidigt igen, så här på första skoldagen!
Pojkarna var redo till att sätta fart och även jag.
Känns riktigt bra att rutinerna och vardagen åter gör comeback.

I förra veckan besökte jag Malmö och Svensson i Lammhult.
Hade bestämt mig för att investera i en ny väckarklocka. 

Jag har länge suktat efter denna skönhet och döm om min förvåning när jag tågar in i butiken och de har 300 kr rabatt på just den klockan jag bestämt mig för.

Hur ofta händer det egentligen? Att man bestämt sig för något man längtat efter och att de då har erbjudande på den. 
Kändes nästan som att vinna lite på Lotto!

Enligt butiken har de erbjudandet månaden ut, så om du är sugen på denna fina väckarklocka Station från Arne Jacobsen, så är det verkligen nu man ska passa på.
Klockan finns i deras butik, eller finner du den här.

Det fiffiga med klockan är att den har både snooze och lampfunktion i sig bara man håller handen ovanför den, hur fiffigt är inte det?

När skönhet och det praktiska går hand i hand, då är det ju som bäst!

Önskar er en fin start på veckan!



Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar