31 juli 2013

All in pink


Det blev en dag helt i rosa igår.

Med bara gossar i huset är det inte så ofta den färgen kommer över tröskeln, kanske därför som jag själv gillar färgen mer och mer?

De rosa nyanserna ska visst komma att bli en av höstens stora färger, kul!

Är så glad för mina nya Pleasejeans. Mina första och nu förstår jag vad det är alla har pratat om. Skönare jeans har jag nog inte haft.

Jag vill tacka Eva på Ekbergs här i vår lilla stad, för all hjälp. 
Utan dig hade jag nog inte upptäckt dessa godingar!



Top Tiger



Flipflops TKees, Miss K

Jag har letat hela sommaren efter guldfärgade flipflops, som inte var i plast.
Det har inte varit lätt att hitta dem.
Valet föll tillslut på dessa i nudeskimmer.
Riktigt sköna!




Rosa attribut

Nagellack, Isadora
Läppglans Apoteket, nyfunnen favorit
Armband, Lindex
Liten börs, Marc Jacobs, Donna

I dag är det dock inget flipflops väder, mer åt gummistövlar faktiskt.
Önskar att sommardagarna snart kommer åter!


Kram Maria


13 kommentarer:

  1. Men åh så snygg du är, den outfiten passar dig perfekt!
    Allt klär ju en skönhet, heter de inte så..?!!💗

    Tack för dina fina ord💗

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Va fin du är! Kram

    SvaraRadera
  3. Superfint =) Men så gillar jag rosa massor med.
    Hoppas du haft en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Vad du är fin.....super snyggt. Jag älskar rosa! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Ohhh så fint med rosa, snygg som bara den är du Maria! Finfina flipflops också. Den där börsen känner jag igen :-) min dotter har en likadan i modell större, den är sååå tjusig :-))
    Ha det nu så bra!! Kramis Paula

    SvaraRadera
  6. Härligt fint med rosa! Läste någonstans att rosa skulle visst bli populärt till hösten även:)

    SvaraRadera
  7. Du är sååå snygg! Gillar din blogg massor!

    Kram Carin!

    SvaraRadera