29 april 2013

Badtips!




Sommarens semesterresa är nu bokad.

En härlig vecka till sydligare breddgrader och jag håller alla fingrar och tår för att vi får njuta av sol och salta bad.

Och visst är det härligt att ha något att längta och se fram emot?

Grabbarna har fått nya badshorts från HM. Deras val föll på klassikt enfärgade blå med neongrönt band och blommor a´la Hawaii. 

Jag själv har haft den stora turen att vinna sommarens bikini.
Jag deltar aldrig i några tävlingar, med den lite trista inställningen att jag aldrig vinner.
Men tänkte att någon gång ska väl vara den första och när jag fann en utlottning på facebook, med ett superpris, kunde jag inte längre motstå.

Gissa om jag blev strålade glad av att vara den lyckliga vinnaren till en valfri bikini från stadens bästa underklädesaffär, Trosan

Jag som alltid väljer svart bikini, slog på stort och valde en härlig grön kreation från Seafolly.

Så nu är vi rustade för sommar och sol, men först njuta av härlig vår!

Tack för att ni kikar in!

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Precis så gör jag också, är inte med i tävlingar för jag vinner ändå inte:)
    Kram och ha en bra vecka

    SvaraRadera
  2. Så fin färg! och grattis till vinsten! Jag måste också ge mig ut och titta efter en bikini:)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Men va härligt att ha en resa att se fram emot. Vi har nu varit hemma i 3 veckor redan, har ju spenderat 14 underbara dagar på Teneriffa.

    Grattis till vinsten, vilken härlig färg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Vad kul GRATTIS! ser verkligen supersnygg ut. Kram

    SvaraRadera