25 januari 2013

Helgens erbjudande!



Jag har blivit helt såld på att göra egen juice och just nu gillar jag goda blodapelsiner.
Det finns väl ingen annan tid på året som apelsiner smakar så där gott som de gör just nu?

"Förr i tiden" fanns det ju bara apelsiner att tillgå vid jultid och just nu är det bästa tiden att bunkra med en riklig dos C-vitamin, när alla influensor härjar som mest.


Min juicepress är väl dock inte den mest effektiva, men ibland får skönheten gå före funktion ;)


För att fira bästa fredagen har jag ett finfint erbjudande i min butik.

Små skärbrädor i porslin från House doctor.
Fram till söndag kostar de 99 kr (159 kr)

Gäller så långt lagret räcker.

Du hittar dem här.



Ha nu en alldeles underbar fredag!

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Jag dricker gärna färskpressad juice om någon annan gör det åt mig....tycker det är så kladdigt...:)
    Önskar dig en härlig fredag och vilket väder vi har här i K-stad idag!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Älskar färskpressad Juice .Bara så himla gott.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Låter suveränt gott! Just blodapelsinjuice är min favorit... Nu kör jag ju med LCHF, så det blir inget av med det just nu :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  4. Håller med dig helt och hållet. Blodapelsinerna ligger och väntar på att bli pressade här också ;) Hoppas att du får en underbar helg! Kram Ester

    SvaraRadera
  5. Jag köpte en liten elektrisk juicepress på ica, tror jag det var, den funkar riktigt bra. Bara att trycka ner så snurrar den. Och vad gott det är, jag håller med dig!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Oj, en sådan juicepress har jag alltid önskat mig! Den är ju så snygg :)


    /S

    SvaraRadera