27 december 2011

Grattis!



Så fantastiskt roligt att ni var så många som ville vara med i min utlottning av lotion från K hall design.
Den lyckliga vinnaren är en tjej som har bloggen,


Stort grattis till dig och jag tackar er alla som ville delta, eventuellt så blir det kanske fler små utlottningar här framöver, så det är bara att hålla utkik.

Jag har fått väldigt många mail från er som är intresserade av dessa nya produkter och även om jag kan skicka till utlandet och visst kan jag det!

Jag vill be om ursäkt dock för att dragningen blev en dag senare än vad jag först utannonserade. Julfestligheterna på annan ort drog ut på tiden och jag var inte hemma förräns sent i natt.
Vi har haft en härlig jul, med mycket tid tillsammans hela familjen.

Jag blev uppvaktad med detta lilla paket i snyggaste lådan ever.
Så glad och lycklig, då jag har önskat och längtat i en mindre evighet efter "detta".

Vad det innehöll?
Ja, det visar jag kanske en annan dag...

Nu ska jag ge mig ut på en välbehövlig promenad i solskenet. 
Det känns som om det har blivit lite för lite av denna vara under de senaste dagarna.
Bara vi inte blåser bort i stormen, jag och vovven.

I dag firar han och jag förresten ett år.
Det är på dagen ett år sedan jag hämtade hem honom uppe från Katrineholm.
Ett härligt år tillsammans med min vän. En mysigare hund finns nog inte, min lille Kofi.


Kram Maria

1 kommentar:

  1. Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg under året!
    Önskar dig all lycka under 2012!
    Raina

    SvaraRadera