11 november 2011

Nya skönheter!


Jag har fått hem nya skönheter till min lilla butik!
Härliga porslinsskärbrädor från IB Laursen och till ett riktigt toppenpris, då kan man inte annat än att bli glad.




Jag har idag haft en riktigt underbar dag i skapandets tecken. Har varit och stylat i detta hus som ska läggas ut till försäljning. Ägarna hade så mycket fina och vackra saker att det var en ren fröjd att låta den konstnärliga ådran få fullt utlopp. Lite krispiga växter, tända ljus, puffade kuddar och en stor portion av vackra detaljer. Ska bli så spännande att få se bilderna sedan. Lovar att visa mer här på bloggen då!



 
I går hade jag trevliga damer på besök hos mig. De var ute på inredningsresa genom södra Sverige. Började i Östergötland och skulle avsluta i Köpenhamn. En tur inom till min butik kändes enormt hedrande. Tack kära ni för en trevlig stund i mitt lusthus!

Nu drar jag iväg på lite nya äventyr, Ystad nästa!

Jag önskar en en fantastik helg!
Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Det måste vara härligt att få ha ett sånt jobb som du har. Ser fram emot lite bilder på det färdiga jobbet.
    Håller med om att grått är superfint till julen. Själv ska jag stå på Kulturens julmarknad i Lund och då kommer nästan allt att gå i vitt, silver och grått.
    Och på torsdag kommer jag och mina kompisar på träff hos dig i Lusthuset....det ser vi fram emot.

    Vänliga hälsningar
    Susanne

    SvaraRadera
  2. God morgon !

    Jätte fina skärbrädor. nått som jag har länge önskat mig.
    Undrar hur mycket?
    Mysiga bilder och kul eld atylist jobbet?
    .ha en fin helg !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Va fina skärbrädor så fina att man kanske inte använder dom utan bara har framme för syns skull hihihi ja sån är jag!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera