23 september 2011

Välkomna på föreläsning!


Foto: Anders Norrsell

Onsdagen den 28 september klockan 18.30 är ni hjärtligt välkomna till Bromölla bibliotek för att lyssna på mig när jag ska föreläsa om min kärlek till gamla hus och inredning.
Förberdelserna är i full gång och det ska verkligen bli jätteroligt att prata om bloggandets fantastiska värld och dela med mig av mina hus och renoveringstips.
Jag hoppas att vi ses!
Har ni några speciella önskemål om vad ni vill höra/se, så säg bara till, än är inte allt spikat!


Nu är det så äntligen fredag igen, veckorna bara springer iväg!
Ikväll ska jag gå på premiär, musikalen Grease har kommit till stan!
Ska verkligen bli skoj!

Jag önskar er alla ett härligt avslut på veckan!
Kram Maria

Jag tackar Anders Norrsell för bilden här ovan, tack för hjälpen!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med förberedelserna! Glöm inte att njuta av helgen;)! Jag kommer på onsdag! Ska bli kul med lite inspiration! Kram Linda
    www.rolisilverdesign.se

    SvaraRadera
  2. OJ det låter intressant...synd bara att man bor allt för långt bort!! Lycka till med förberedelserna!! :)

    Kristina

    SvaraRadera
  3. Ååå, det skulle jag vilja vara med på... men bor tyvärr alltför långt bort.

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande Maria!
    Hade jag bott närmre hade jag gärna kommit och lyssnat!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera