14 juli 2011

Silversommar!


Jag har förärats en silvergåva av en vän, i form av denna fantastiska ring!
Handgjord enbart för mig, det är verkligen smickrande! Jag älskar silversmycken och tycker att de bara blir vackrare med tiden och så här i sommartider får de så vackert ljus gentemot hudens gyllene toner!
Den handgjorda ringen kommer från silversmeden Linda Roxhag.
I dag öser regnet ner här i skåne och jag tror jag ska ta tag i lite småprojekt som ligger och väntar!
Vad gör ni idag?
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Hejsvejs, den ringen var vacker och vilken fantastisk vän,,, och även du måste vara en fantastisk vän ;)
    Ja här har vi sol men blåsigt, kanske det skulle bli regn. Kan behövas för det börjar bli brunt i gräset;)
    Det får gärna regna i natt om jag får önska, hihi.
    Ha det skönt trots vädret:)
    Kramkram /Nettan

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, ser härligt ut där du bor!

    SvaraRadera
  3. Oj, den där ringen blev jag kär i direkt!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin ring, förstår att du blev lycklig över den!!! Kul också att få en personlig ring!!!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Underbar ring! Regnar det får man med gjort inomhus brukar jag tänka :-)

    SvaraRadera