21 april 2011

Ljust & fräscht!



Är namnet på den nya bok som Fredrik Lindström och Henrik Schyffert skickat till mig om jakten på det perfekta hemmet.
Boken låg och väntade på mig i brevlådan och jag har sedan dess njutit av vackra bilder av Magdalena Björnsdotter och intressant (och rolig) läsning.
Boken är full av små roliga tio i topp listor, jag fastnade speciellt för:

 10 saker som man bara gör i inredningsreportage:
 Tittar i fotoalbum
 Skalar rabarber
Torkar svamp
Ansar stora fång med blommor
Klär granen tillsammans
Spelar akustisk gitarr
Bakar cupcakes med stjärnströssel
Lyfter varandra och skrattar
Läser fyra personer ur samma bok
Passerar genom bilden med ett stort fat av limefrukter

Kunde inte låta bli att småle då jag läste det.

(För de som har väntat på att de svartvita quiltade plädarna åter skulle komma i lager, så kan jag meddela att nu finns de hemma igen. Men skynda, de har visst en strykande åtgång!)

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Hihi.. om man skulle få tag i boken och få skratta lite.

    kram maria

    SvaraRadera
  2. Av en slump hittade jag din fina blogg och jag återkommer gärna igen.
    Mvh
    Linda

    SvaraRadera