10 september 2010

Underbara skyltar



Jag har en enorm förkärlek till gamla skyltar och tycker att de kan förgylla inredningen i ett rum.
Jag har hittat charmiga registrerings skyltar, men även dessa små "anno1892" som nu finns lite varstans i Lilla Villa Vita. Skulle någon mer vara såld på just skyltar, har jag några till försäljning i butiken!

I dag är en alldeles fantastisk dag, trots duggregnet i luften och att det doftade "höst", då jag steg ut på trappan i morse. Jag är så tacksam och glad över allt som händer just nu. Min familj, mitt hus, mitt jobb och alla fantastiska människor jag träffar dagligen. Jag vill hålla kvar denna känsla och plocka fram den de dagar, då det inte känns lika skoj...
I eftermiddag kommer kära svärmor och svärfar hit till sönerna och jag och maken drar västerut. En weekend väntar i danska hufvudstaden. Inte konstigt att jag är lycklig!

Kram Maria

10 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en mysig resa! :)

    Trevlig helg!

    helena

    SvaraRadera
  2. Åh, så himla mysigt det låter Maria! Hade också gärna åkt iväg på en sådan mystripp med maken!
    Jag är också svag för skyltar och siffror ialla dess former!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Maria! Trevlig blogg du har!!!
    Jag gillar oxå skyltar och visst kan de förgylla inredningen!
    Ha en mysig weekend:)
    Kram från Cecilia (Olivers fröken)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar oxå gamla skyltar. Jag kikar in i din butik så får vi se om det finns något som faller mig i smaken. Är just nu ute efter en gammal registreringsskylt till min lille son.
    Kram J

    SvaraRadera
  5. gamla skyltar är gudomliga, håller med! får kika in i butiken :)

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!!

    Å vilka härliga saker - måste gå in & kika i din butik genast känner jag :)

    Hoppas allt är bra med dig & familjen!
    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  7. Hej vilken underbar blogg och webshop du har, skoj att vi är ifrån samma stad med!!

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  8. Snygg skylt, har också lyckats komma över två från Loppis i Föllinge :-)

    Snygg blogg!!

    SvaraRadera
  9. Mysig blogg - och trevlig butik!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  10. Vilket underbart reportage i senaste Lantliv. Fiina bilder från ditt kök och skafferi. Helt makalöst duktig du är!

    SvaraRadera