12 april 2010

Fotouppdrag

I mitt förra inlägg berättade jag om att jag varit ute på ett kustnära uppdrag och här kommer en del av det som Lilla Villa Vita har producerat. Mitt jobb var att fånga den havsnära känslan med huset och förmedla en doft av hav och sommar! Jag har stylat och fotograferat exteriören av ett fritidshus som ska säljas.
Är det någon som är intresserad av liknande fotouppdrag, går det bra att kontakta mig! info@lillavillavita.se
Nu ska jag ut och planera ett annat kommande projekt. Det ska ställas till med en liten "happening"i Lilla Villa Vita. Lördagen den 1 maj är Ni hjärtligt välkomna! Programmet är inte helt spikat, men jag utlovar inredning, byggnadsvård, silversmide och lite spännande trädgårdsprojekt.
Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Så fina bilder. Härligt att se havet så =)

    SvaraRadera
  2. Det skall bli mycket trevligt den 1 maj.
    Vi kommer!!! Kramar Kristin

    SvaraRadera
  3. Utrolig godfølelse jeg fikk av de bildene! vem ville ikke kjøpt det huset om man hadde muligheten...:)

    SvaraRadera
  4. Fårabäck....är det "Udden" i Fårabäck så blir jag helt nostalgisk eftersom jag tillbringat många barndomssomrar där...fantastiskt fina bilder. Ligger huset ute på Bovision?

    SvaraRadera
  5. Himmel o plättar så fint du fotat:-)
    Det huset får man verkligen känslor för!

    Ha en go helg!

    SvaraRadera