19 november 2009

Tusen tack!


Tack för alla goa kommentarer till mitt senaste inlägg, då jag visade en liten glimt av mig själv. Min man blev oerhört stolt, då det var han som tog bilden, som skapade flest besökare på bloggen! I tisdags tog jag influensasprutan och har varit riktigt risig därefter. Börjar känna att jag är på bättringsvägen. Jag tyckte att jag åkte på varenda biverkning, som stod på pappret jag fick i min hand, efter besöket hos doktorn. Vissa känner inget alls och andra blir jättesjuka av samma spruta, visar ju egentligen bara på hur olika vi alla är. Hoppas vi slipper bli riktigt sjuka nu iallfall!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Det var jättekul att få se hur personen bakom denna fantastiska blogg ser ut! Din man är en duktig fotograf, bilden på dig är så bra!

    Ha en trevlig helg o hoppas du känner dig bättre snart!

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Å din stackare...att du blev så risig av vaccinationen! Gott att du är på bättringsvägen nu i alla fall.
    Idag har min son feber och ont i halsen. Man blir lite nojig måste jag säga när man läser i tidningarna om barn som blir jättedåliga.

    Min mor berättade idag om ett dagis i en by i närheten där de fått in ett sjukt barn som sen visade sig ha svininfluensa och det värsta var att föräldrarna lämnade in båda barnen på morgonen fastän de visste att prov var taget och att de skulle få svar senare samma dag. När de fick beskedet att det var svininfluensa hämtade de bara det sjuka barnet medan syskonet fick vara kvar på dagis.
    HUR tänker man då???
    Jag blir mörkrädd!

    Önskar dig en fin helg!
    Kraaam, Carina

    SvaraRadera